FAQ ?



Hoe kan ik me inloggen?

Klik rechts bovenaan de pagina op 'LOG IN'. Als je al over een Absolu account beschikt en reeds geregistreerd bent in onze shops of de mailings ontvang, kan je inloggen met je e-mailadres en paswoord. Heb je nog geen paswoord ontvangen? Klik dan op 'Paswoord vergeten of paswoord aanvragen'. 

Ben je nog geen Absolu klant dan kan je registreren. Vul je e-mail en nieuw paswoord in en klik op volgende.


Hoe plaats ik een product in mijn winkelmandje? Voor thuislevering of ophaling in de winkel?

Heb je een keuze kunnen maken? Klik op de productpagina de juiste maat en kleur aan.

Wens je thuislevering? klik dan op de knop met 'TOEVOEGEN'. Het artikel wordt dan in je winkelmandje geplaatst voor thuislevering. Het artikel zal volledig afgerekend worden voor je bestelling voltooid is. 

Heb je een promotiecode of geschenkcheque? Dan kan je die aan je winkelmandje toevoegen.

Wens je ophaling in de winkel? Klik dan op de productpagina na de maat en kleur op het ophalen in een winkel bij de winkel van je keuze. Het artikel wordt in je winkelmandje geplaatst. Je vervolgt het volledige bestelproces, maar je zal zien dat er 0 euro voorschot berekend wordt. Je kan dan na passen in de winkel kiezen of je de bestelling annuleert, of toch wenst te behouden. Je artikelen zullen aan de kassa afgerekend worden. Voor 'ophaling in de winkel' neem je dus ook je promotiecodes of geschenkcheques mee naar de winkel. 


Hoe kan ik een promocode of geschenkcheque innen op de webshop?

Als je klaar bent met shoppen ga je naar ‘mijn winkelmandje’. zie je ‘Heb je een cadeaucheque of barcode?', voer dan hier de vermelde lange code in die onder de barcode staat. Vervolgens zet je in het tweede vakje de webcode. Het bedrag wordt afgetrokken van je totaalbedrag.

Als je beslist om de bestelling niet af te ronden, vergeet dan niet om de kortingcode uit je winkelmandje te verwijderen door op het kruisje te klikken. Zo kan je die later nog gebruiken.


Wat als de waarde van mijn cadeaucheque hoger is dan de waarde van mijn bestelling?

Een cadeaucheque kan online slechts 1 keer gebruikt worden. Een cadeaucheque die gebruikt is voor een aankoop in de webshop zal dus niet meer gebruikt kunnen worden in een lokale Absolu winkel of tijdens een volgende aankoop in de webshop. Bij aankopen in de webshop dien je het volledige bedrag van je cadeaucheque in eenzelfde bestelling op te gebruiken.


Aan de kassa van een Absolu winkel is het mogelijk om je cadeaucheque over verschillende aankopen te spreiden. Je krijgt dan een tegoedbon voor het resterende bedrag. Bij een online aankoop zal het overblijvende bedrag vervallen. We kunnen je daarvoor geen tegoedbon of terugbetaling bezorgen.


Worden mijn retourkosten ook vergoed?

Normaliter worden de kosten voor het retour sturen van een pakket niet vergoed. De retourkosten worden door Absolu vergoed uitsluitend indien je een ander product ontving dan je bestelde of het product beschadigd toekwam. Enkel de verzendkosten voor het terugsturen met standaard posttarieven worden vergoed.

U neemt voor terugzenden van beschadigde artikelen best eerst contact met ons op via info@absolu.be. Zend aub een foto van de beschadiging of foutief geleverde artikel door, dan kunnen we u best verder helpen en de nodige Bpost documenten opzenden.

NIEUWSBRIEF