Vaakgestelde vragen
FAQ
Klik rechts bovenaan de pagina op 'LOG IN'. Als je al over een Absolu account beschikt en reeds geregistreerd bent in onze shops of de mailings ontvang, kan je inloggen met je e-mailadres en paswoord. Heb je nog geen paswoord ontvangen? Klik dan op 'Paswoord vergeten of paswoord aanvragen'.
Ben je nog geen Absolu klant dan kan je registreren. Vul je e-mail en nieuw paswoord in en klik op volgende.
Heb je een keuze kunnen maken? Klik op de productpagina de juiste maat en kleur aan.
Wens je thuislevering? klik dan op de knop met 'TOEVOEGEN'. Het artikel wordt dan in je winkelmandje geplaatst voor thuislevering. Het artikel zal volledig afgerekend worden voor je bestelling voltooid is.
Heb je een promotiecode of geschenkcheque? Dan kan je die aan je winkelmandje toevoegen.
Wens je ophaling in de winkel? Klik dan op de productpagina na de maat en kleur op het ophalen in een winkel bij de winkel van je keuze. Het artikel wordt in je winkelmandje geplaatst. Je vervolgt het volledige bestelproces, maar je zal zien dat er 0 euro voorschot berekend wordt. Je kan dan na passen in de winkel kiezen of je de bestelling annuleert, of toch wenst te behouden. Je artikelen zullen aan de kassa afgerekend worden. Voor 'ophaling in de winkel' neem je dus ook je promotiecodes of geschenkcheques mee naar de winkel.
Als je klaar bent met shoppen ga je naar ‘mijn winkelmandje’. zie je ‘Heb je een cadeaucheque of barcode?', voer dan hier de vermelde lange code in die onder de barcode staat. Vervolgens zet je in het tweede vakje de webcode. Het bedrag wordt afgetrokken van je totaalbedrag.
Als je beslist om de bestelling niet af te ronden, vergeet dan niet om de kortingcode uit je winkelmandje te verwijderen door op het kruisje te klikken. Zo kan je die later nog gebruiken.
Een cadeaucheque kan online slechts 1 keer gebruikt worden. Een cadeaucheque die gebruikt is voor een aankoop in de webshop zal dus niet meer gebruikt kunnen worden in een lokale Absolu winkel of tijdens een volgende aankoop in de webshop. Bij aankopen in de webshop dien je het volledige bedrag van je cadeaucheque in eenzelfde bestelling op te gebruiken.
Aan de kassa van een Absolu winkel is het mogelijk om je cadeaucheque over verschillende aankopen te spreiden. Je krijgt dan een tegoedbon voor het resterende bedrag. Bij een online aankoop zal het overblijvende bedrag vervallen. We kunnen je daarvoor geen tegoedbon of terugbetaling bezorgen.
Normaliter worden de kosten voor het retour sturen van een pakket niet vergoed. De retourkosten worden door Absolu vergoed uitsluitend indien je een ander product ontving dan je bestelde of het product beschadigd toekwam. Enkel de verzendkosten voor het terugsturen met standaard posttarieven worden vergoed.
U neemt voor terugzenden van beschadigde artikelen best eerst contact met ons op via info@absolu.be. Zend aub een foto van de beschadiging of foutief geleverde artikel door, dan kunnen we u best verder helpen en de nodige Bpost documenten opzenden.
- Ja, als je wil genieten van onze voordelen:
Je geniet van kortingen, promoties of acties.
- Je spaart punten op jouw Absolu bonuskaart: je verzamelt jouw korting bij aankopen in de winkel én online. Het gespaarde bedrag kan je zowel in de winkel als online verzilveren bij jouw volgende aankoop.
- Bij een volgend bezoek aan onze webshop kan je sneller inloggen dankzij jouw account.
- Nee, je kan ook een bestelling plaatsen als gast, dan geniet je wel niet van de voordelen.
- Het artikel kan gratis terug naar één van onze 4 Absolu winkels, vergeet het ingevuld retourformulier niet met je mee te brengen, waarna je een tegoedbon krijgt ter waarde van het bedrag.
- Je kan het artikel ook retourneren via een Bpost kantoor/afhaalpunt naar keuze. Vul het Absolu retourformulier volledig in en leg het op de artikelen. Kleef de doos of zak dicht. De kosten van de terugzending is volledig voor de klant. Wanneer jouw retourzending goedgekeurd wordt, zal het geld tussen 3 à 5 werkdagen teruggestort worden op jouw rekening.
- De artikelen dienen in perfecte staat te verkeren, in de originele verpakking en voorzien van het originele prijskaartje!
Nadat we jouw retourzending hebben ontvangen en werd goedgekeurd, wordt het bedrag tussen 3 tot 5 werkdagen op terug op jouw rekening gestort.
Vaakgestelde vragen
Betalen
De betalingen in onze webshop worden verzorgd door mollie. Mollie is onze partner op het gebied van online betalingen. Zij staat bekend om haar jarenlange ervaring met online betalen en verzorgt de snelle en veilige afhandeling van betalingen voor een groot aantal webshops.
Mollie stelt hoge eisen aan het veilig en betrouwbaar betalen op het internet. Alle betalingen vinden plaats middels een beveiligde verbinding.
Zodra uw betaling is ontvangen krijgt u hiervan een bevestiging op het door u opgegeven e-mailadres.
Zeker en vast, uw gegevens worden door middel van de SSL-technologie gecodeerd en zo overgedragen. Voor betalingen met Visa en Mastercard worden uitsluitend SET-transacties (secure electronic transactions) aanvaard. Nadat gecontroleerd is dat de kaart tot het SET-systeem behoort, neemt het systeem contact op met bank die de kaart heeft afgegeven zodat de koper de aankoop kan machtigen. Zodra de bank de authenticiteit bevestigt, wordt de betaling op uw kaart in rekening gebracht. Anders wordt de bestelling geannuleerd.
Je kunt op verschillende manieren veilig online betalen op de ABSOLU webshop. Je kunt kiezen uit volgende mogelijkheden:
VISA
Mastercard
Bancontact / Mister Cash
Maestro
KBC Online / CBC Online
Belfius
- Jouw creditcard kan om één van de volgende redenen geweigerd worden:
- Je kan bepaalde informatie onjuist hebben ingevoerd. Controleer of alle verplichte velden juist zijn ingevuld.
- Jouw creditcard kan vervallen zijn. Controleer of de vervaldatum van jouw kaart niet verlopen is.
- Je kan de kredietlimiet bereikt hebben.
Wens je een factuur van jouw aankoop of aankopen? Je kan aanduiden tijdens het bestel proces dat je een factuur wenst.
- Het artikel kan gratis terug naar één van onze 4 Absolu winkels, vergeet het ingevuld retourformulier niet met je mee te brengen, waarna je een tegoedbon krijgt ter waarde van het bedrag.
- Je kan het artikel ook retourneren via een Bpost kantoor/afhaalpunt naar keuze. Vul het Absolu retourformulier volledig in en leg het op de artikelen. Kleef de doos of zak dicht. De kosten van de terugzending is volledig voor de klant. Wanneer jouw retourzending goedgekeurd wordt, zal het geld tussen 3 à 5 werkdagen teruggestort worden op jouw rekening.
- De artikelen dienen in perfecte staat te verkeren, in de originele verpakking en voorzien van het originele prijskaartje!
Vaakgestelde vragen
Klantenkaart
Met je ABSOLU klantenkaart krijg je een korting bij elk aangekocht artikel.
De korting 5% wordt in punten op je ABSOLU klantenkaart gezet en het gespaarde bedrag kan verzilverd worden bij jouw volgende aankoop.
In de winkel
De ABSOLU klantenkaart is verkrijgbaar aan de kassa. Geef éénmaal je gegevens via identiteitskaart aan de kassa en uw klantenkaart houden wij voor u bij in ons systeem .
Online
Je hebt reeds een bonuskaart bij ABSOLU.
- Maak je een nieuw account met hetzelfde e-mail adres waarmee je geregistreerd bent in een ABSOLU winkel dan zal het systeem jouw klantengegevens herkennen en spaar je jouw bonuspunten gewoon verder.
- Maak je een nieuw account met een ander e-mail adres dan begin je op een nieuwe bonuskaart met het sparen van bonuspunten
Je hebt nog geen klantenkaart bij ABSOLU.
- Geen probleem! Zodra je een volledig ingevulde account aanmaakt, creëren we een digitale bonuskaart voor jou. Telkens je inlogt met dit account verrekent het systeem automatisch jouw reeds gespaarde bonuskorting en heb je de keuze deze te verzilveren.
- Ga je daarna shoppen in een fysieke winkel, dan kan de verkoopster jouw gegevens opzoeken en kan je verder sparen op dezelfde bonuskaart.
Absoluut! Bij elke aankoop, zowel in een ABSOLU winkel als op onze webshop, krijg je de kans de bonuspunten van de vorige aanko(o)p(en) te valideren of verder te sparen tot een volgende aankoop.
Bonuspunten van artikelen in solden of korting acties komen niet op de bonuskaart en worden niet verrekend.
Niet gevonden wat je zocht?
Stel ons je vraag
